poniedziałek, 30 listopada 2015

Kupmy sobie....psa!

1.Kupmy
2.Sobie
3.Psa

      Te trzy słowa , które są początkiem wielkiej przygody.
Trzy słowa, które mogę wywrócić Twoje życie do góry nogami.
Trzy słowa, które mogą wnieść do Twojego życia wiele nieodwracalnych zmian.

    Takimi słowami zaatakowałam mojego obecnego partnera, kiedy przyszedł (dokładnie rok temu) z pracy.

-Cześć kochanie, fajnie że jesteś, co byś powiedzial na to, żeby kupić sobie psa?

-Że co?!

-Przecież mówię,  kupmy sobie psa.

-Zwariowałaś chyba, co jest na kolacje ?

-Nie zmieniaj tematu.

-Nie zmieniam tematu, po prostu myślałem, że to żart.

         Jak się okazało miesiąc później to nie byl żart. Spełniło  się moje marzenie o posiadaniu psiaka, który już równy rok jest moim przyjacielem i codziennym towarzyszem.

Stworzyłam więc tego bloga, dla osób, które przymierzają się do kupna lub adopcji psiaka, jak i również dla szczęśliwych posiadaczy psiego przyjaciela.
Na początku skupię się na tematyce wyboru rasy, przygotowania wyprawki, napiszę też o tym, co warto wiedzieć zanim kupimy/zaadaptujemy psa. O tym czy warto brać na siebie tak dużą odpowiedzialność, a także o tym , jakie mogą być konsekwencje kupna/ adopcji psa, jeśli nie mamy w domu wystarczających warunków.
    W następnych postach przedstawię Wam mojego psa. Będę skupiać się na tematyce szkolenia, wychowania psa od podstaw, a także korygowania błędów wychowawczych, które są najczęściej winą właściciela.
Napiszę również o sposobach żywienia i sposób, w jaki ja karmię psa.
Aż w końcu przebrnę przez temat począwszy od obroży, smyczy, szelek, poprzez temat klatek, transporterów, kennelów, skończywszy na temacie majtek na cieczkę;)

     Mam nadzieję, że blog ten znajdzie swoją niszę, która będzie śledzić moje wpisy na bieżąco ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz